Khamis, September 09, 2010

10 jenis skrip yang akan selalu kerap kita dengar pada hari-hari akhir nak raya

  1. "Wah! Kejap betul bulan puasa, tau tau dah raya"
  2. "Dah nak raya kita esok ye?"
  3. "Baju raya kau dah siap? Kaler apa? Berapa pasang? Wei! Apa pasal baju kau sepesen dengan baju aku ni woi??!"
  4. "Kueh tunjuk kau ada berapa jenis tahun ni?"
  5. "Berapa target collection duit raya kau tahun ni (untuk budak-budak) / Berapa lama agakk-agak kau boleh bertahan sampai gaji masuk ni, beb (untuk yang tak berapa nak budak)"
  6. "Cuti kau balik mana?"
  7. "Cuti raya kau berapa lama?
  8. "Agak-agak kau malam raya ni, kalau pegi Jalan TAR boleh dapat tak diskaun harga borong (*isi nama item raya yang belum lengkap) aku yang tak dapat masa aku cari kat (*isi nama pusat membeli belah) hari tu?"
  9. "Berapa banyak roadblock/jem daaa??!"
  10. "APPAAA??!!!! Raya semalam... gila%$#@ apa diorang ni?!!"

0 comments:

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

DEMI YANG TERCINTA!

Esok adalah hari penentuan untuk sebuah tarikh. Telah aku tetapkan selama 44 hari sejak Awal Muharam dalam fasa memperbaiki dan memperniat...