Isnin, April 12, 2010

Nasib baik dunia ni bulat.

Tidak semua ikan haruan hidupnya tidak keruan.

Mana aku nak cekau RM18biliun dalam masa terdekat ni? Aku dah macam tak keruan tengok orang-orang kepercayaan aku hidup sengsara. Yang sorang komplen itu, yang sorang mengadu ini, yang sorang hilang itu, yang sorang takde ini. Naik turun, atas bawah, tak jugak settle-settle.

Kalau dapat boleh aku tolong-tolong mana yang patut. Kalau tak banyak pun, sikit pun jadilah ye tak?

Tapi aku tahu, benda-benda macam ni confirm tetap ada. Tak nama legend la kalau dia tak datang. Dan nasib baik jugalah, dunia ni bulat.

0 comments:

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

Daya dan dalih.

Dengan adanya semangat yang sedang membara di dalam diri sekarang ini, maka tidak ada alasan lagi untuk aku berdolak-dalik atau melengahkan ...