Khamis, April 16, 2009

pengulas beriman.



Si Amirul masuk-masuk studio aje dah pasang menatang ni sikit punya kuat. Nak tengok bola kat sini, Astro dah kena potong. Kalau ada Astro pun, gua bajet ramai tak tengok jugak sebab malam tadi berapa orang sudah baik punya terbongkang atas sofa dengan rentak-rentak dengkuran yang merdu. Langsung takde rasa belas kasihan pada gua yang kena kantoi JPJ malam tadi. Chaiss! Dasar MU.

2 comments:

Cik Puan Muda Stress berkata...

akhirnya.

faizalmukhtar berkata...

[zeekster]

...tapi drama berterusan, kerna drama tidak pernah akan berakhir. Babnak demi babak, episod demi episod.

(sikit-sikit macam ucapan Jamal Abdillah masa dapat award ABP minggu lepas)

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

DEMI YANG TERCINTA!

Esok adalah hari penentuan untuk sebuah tarikh. Telah aku tetapkan selama 44 hari sejak Awal Muharam dalam fasa memperbaiki dan memperniat...