Khamis, Ogos 21, 2008

suatu hari di jpn shah alam.

" ...ish, sekarang cap jari macam tu je ek? Scan aje. Sikit punya James Bond. Takyah nak cop tekan kat dakwat ke, lap-lap dakwat kat tisu ke. Zaman abang dulu... blablablablablublublibli. "

" Dunia dah maju, zaman dah berubah... "

Maka sahihlah adik gua sebagai warganegara Malaysia yang rasmi tatkala usianya 12 tahun ini hari. Tak pasal-pasal gua kena 'sekolah' tadi.

Chaisss!

0 comments:

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

DEMI YANG TERCINTA!

Esok adalah hari penentuan untuk sebuah tarikh. Telah aku tetapkan selama 44 hari sejak Awal Muharam dalam fasa memperbaiki dan memperniat...