Jumaat, April 06, 2007

Jangan Pandang Belakang lagi Ninja Turtles ku !

Green Mean Fighting Machine !
Semua... Eh! Bukan. Nak dekat semua bebudak kat ofis ni pegi tengok citer hantu yang tajuknya ‘Jangan Pandang Belakang’. Semalam dah tengok Ninja Turtles tapi hari ni diorang pegi lagi tengok wayang. Aku tak pegi. Diorang ajak tapi memang sengaja tak nak pegi. Bukan aku takut atau tak berani tapi aku... aku... aku... aku rasa cerita tak tu cukup seram lagi.

HAHAHA! ~ [ntah hapa-hapa ntah, tak best langsung alasan]

3 comments:

Cik Puan Muda Stress berkata...

aku dah tengok TMNT.
my only wish is that it should be longer. tak puas tengok. rindu dah lama !!

thesandman berkata...

aku pun rasa sama jugak. Dan semua orang yang lahir pasca-80an! Patut lama la skit.

tapi kau kena ingat. Bukan senang nak bikin filem Kura-Kura Ninja in 3D oooo??! Or is it Penyu Ninja?

Tanpa Nama berkata...

TMNT dvd belum clear copy lagi... huh!

apai

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

Bertahan

Bukan senang untuk bertahan setiap hari jika tidak banyak sokongan yang sewajarnya aku dapat dan perlu datang pada tepat waktu. Mungkin saha...