Rabu, Julai 27, 2005

AGENDA TERSEMBUNYI YANG DAH KETAHUAN...






























Bagaimana penulis di peras ugut dan dikecam oleh dua orang pengganas/pemberontak tidak bersenjata saban hari...



Faris : ...agak-agaknya hari ni Abang Long balik bawak komik baru tak?

Nana : Nana nak ‘jajan’! Nana nak keropok! Nana nak gula-gula! Nana
nak cokelat! Abang Long ada bawak balik ‘jajan’ tak??? Ada tak? Ada
tak???!!!!



( 9 nisbah 10... transkrip yang sama didengari oleh penulis setiap kali mereka bersuara. 1 nisbah 10 lagi penulis tak dengar apa-apa lagi sebab penulis pulang lewat dari pejabat dan langsung pemberontak dah pun masuk tidur )

9 comments:

kulatkulat berkata...

adik2 lo eyah?
kayak loe banget nih...
nanti besar jadi penulis kayak abang long nya yang pintar yah?

thesandman berkata...

...makasih.

udah besar nanti,aku mau mereka jadi manusia lebih bagos dari gue.

haha!

Tanpa Nama berkata...

gambar adek jer ker? gambar member yang berikan kau main fifa ngan layanan neneks takder ker? huhuhuhu

thesandman berkata...

bak sini gambar nenek lu... gua adjust baik punyer sampai orang ramai sanggup AFUNDI masuk nenek lu sebab terpesona !

huhuhuhu jugak.

areyoung berkata...

Di sebalik lentokan kepala si abang ke bahu adiknya ngan penuh mesra perhatikan jari dia.. nakal cam abang long dia gak!

thesandman berkata...

nakal macam abang long takpe... tapi jangan gatal(yang tu takde kena mengena ngan abang long haa)

Tanpa Nama berkata...

Comei nye adik ko, selalu budak kalau nakal dia pintar tau ngeh ngeh-Flying Luv

thesandman berkata...

heh.

ye ke... aku nakal dulu tak pintar pun???

sundalmalam berkata...

nasib baik adik² aku dah besar...kalu tak dia juga akan mewarisi sikap pemberontakku, dan kala itu setiap hari aku akan bertarung untuk memerangi mereka. Tapi yang pasti aku akan menang, sebab aku dah beso lebar! Hahahah...

Blog Archive

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

A Block of Text

A Block of Text


Hi. Saya kenal anda. Mungkin anda tidak kenal saya. Tiada masalah. Mari berkenalan!

About Me

About Me

Blogger templates

ENTRI TERBARU

DEMI YANG TERCINTA!

Esok adalah hari penentuan untuk sebuah tarikh. Telah aku tetapkan selama 44 hari sejak Awal Muharam dalam fasa memperbaiki dan memperniat...