Melebarkan sayap lagi.

Selepas seharian dan semalaman di Alor Star, aku kini kembali ke KL. Tempoh keberadaan aku di bandar Kedah itu adalah atas tujuan persatuan dan bisnes. Dasar korporat yang cuba aku perkenalkan ke dalam Pekomik bukanlah satu tugas yang mudah kerana aku perlu meyakinkan ramai pihak dan ramai individu. Terutama sekali mereka-mereka yang skeptikal dan meragukan kemampuan aku menerajui persatuan. Bagi aku, apa-apapun yang penting adalah usaha tenaga dan ikhtiar semangat yang berterusan. Terima kasih aku juga kepada Tok Guru Gayour telah memberikan peluang baru buat aku melebarkan lagi sayap.

Alhamdulillah, misi aku ke sana mencapai sasaran yang aku harapkan bagi peringkat permulaan ini. Mencabar tapi praktikal. Malah aku yakin, kadar keberhasilannya untuk pembangunan persatuan di masa akan datang adalah amat bermanfaat.

Aku kembali bermukim di perpustakaan lagi buat sementara waktu dan melaksanakan tugas-tugas yang sudah aku jadualkan untuk beberapa tempoh ini. Kerja memang banyak. Jadi, kena cepat dan perlu disegerakan. 

Ulasan