Azam Generic 2013


Sudah hampir seminggu masuk tahun baru. Inilah entri pertama aku untuk 2013.

Dengan rasa jujur, tahun ini aku mahukan yang terbaik sepanjang hidup so far. Aku mahukan yang terbaik dalam segala bidang dan lapangan yang sedang diusahakan. Secara profesionalnya, aku mahu lebihkan menulis dari tahun-tahun yang sebelum ini kerana terlalu banyak harus diperlakukan. Dari sudut niaga, aku mahukan pertumbuhan yang lebih baik berbanding sebelumnya juga. Pencapaian tahun lalu adalah memberangsangkan, tahun ini diharapkan lebih banyak lagi pintu rezeki akan terbuka untuk memajukan taraf ekonomi aku dan syarikat. Ini adalah satu azam wajib aku. Mengukuhkan status kewangan itu penting demi memajukan diri dan orang-orang disekeliling.

Kemudian lanjutan daripada azam-azam tahun lalu, aku mahu lebarkan siri-siri penjelajahan aku untuk terus meneroka potensi diri. Untuk mencari dan terus mencari apa yang boleh lagi aku lakukan di muka bumi ini selagi berpeluang untuk melakukannya. Aku berdoa agar sentiasa dikurniakan kesihatan dan anugerah kekuatan demi itu. InsyaAllah, semua ini boleh dicapai dengan semangat dan usaha kuat.

Ulasan