'Aku kalau buat takde yang simple. Semua benda aku buat betul-betul dan kemas biar orang boleh tahu ini bukan kerja malas. Simple bukan cara aku'

HIGHLIGHT HARI INI:

  • Berjumpa dan berdiskusi dengan Firdaus Ariff dan Naim Jaafar untuk projek sinergi bersama Manteraworks
  • Berjumpa dan berdiskusi dengan legenda kartun dan komik Shaari Sulong untuk siri projek grafik novel Manteraworks
  • Berdiskusi secara online dengan Roshfaizal Ariffin untuk sessi career and professional talk akan datang di FSSR UiTM Shah Alam

Ulasan

azyze berkata…
Enche,
blog ini sudah tandus.

Blog huha cerita jiwa macam tak ada saja di link nya.


Kemanakah menghilang?
faizalmukhtar berkata…
[azyze]

Saya minta maaf di atas keterlekaan saya terhadap blog ini semenjak-dua ini. Nasib baik ada orang macam awak yang ingat dan sedarkan saya.

I will definitely get back to work then! I promise you something good tomorrow, ok? ; )