Race tak puas hati

Aku betul-betul tak puas hati. Tak puas hati betul. Hati puas tak betul. Betul hati tak puas.

Ada ke patut di ambang tahun baru dan penuh kemuliaan itu hari, dengan semangat aku yang semakin hari semakin berkobar untuk menaikkan taraf hidup aku ke gear yang lebih tinggi, boleh suruh aku turunkan gear matikan enjin sekejap dan park tepi. Macam mana cerita ni? Nak race tak nak race? Kalau nak race, janganlah buat macam gini? Susahlah aku.

Sekarang aku tengah kacau, susah, kecewa, sengsara, dukacita dan pilu. Jentera perlumbaan aku ni bukannya boleh tersadai lama-lama. Nanti tak boleh dia nak 'lari' laju-laju.

Aku saspek ini semua kes salah perhitungan.

GAMPANG!

Tak boleh tidak, aku mesti carik jalan keluar dari ini race. Race ini maruahnya sudah tercalar!

Ulasan

Zid berkata…
Apa masalahnya ni, bawak berbincang!
Husna Adnan berkata…
Bertabahlah.
Jika tidak mampu,
'Berhambuslah!'

Ngeh ngeh ngeh. :))
faizalmukhtar berkata…
[zid]

i'm done with talking. there is no try. DO or DO NOT.

THE TIME FOR ACTION IS NOW!
faizalmukhtar berkata…
[husna]

aku lebih dari bertabah dan mampu untuk berhambusan.

cuma, sekarang ini tidak cukup chill buat aku berbuat yang sepatutnya.
Rina Idayu Othman berkata…
Chill! =)