Kental terbuka walaupun sakit

Aku sekarang dalam keadaan kurang cergas yakni kurang sihat juga kategorinya. Nak dikatakan perubahan cuaca ekstrim yang mendadak semenjak pulang dari Beijing ataupun 'jet-lagged' ataupun apa-apa yang sewaktu dengannya, tidak pasti pula.

Yang pasti aku tidak dalam keadaan baik. Kondem sikit.

Jadi, ini hari aku bercuti. Harap-harap dalam masa 3 hari sampai menuju ke minggu akan datang, aku akan kembali 'super' seperti biasa.

Namun, aku telah berjanji pada diri sendiri tentang perihal kembara aku ke Beijing tempoh hari. 5 hari di sana ada satu pengalaman yang patut dikongsi kepada semua. Kewajarannnya terpulang kepada tanggapan masing-masing. Cuma aku nak cerita, bila kita berjalan dan melihat-lihat dunia dengan mata yang lebih luas...

Kita akan menjadi lebih 'kental terbuka walaupun sakit'.

Ulasan