10 jenis skrip yang akan selalu kerap kita dengar pada hari-hari akhir nak raya

  1. "Wah! Kejap betul bulan puasa, tau tau dah raya"
  2. "Dah nak raya kita esok ye?"
  3. "Baju raya kau dah siap? Kaler apa? Berapa pasang? Wei! Apa pasal baju kau sepesen dengan baju aku ni woi??!"
  4. "Kueh tunjuk kau ada berapa jenis tahun ni?"
  5. "Berapa target collection duit raya kau tahun ni (untuk budak-budak) / Berapa lama agakk-agak kau boleh bertahan sampai gaji masuk ni, beb (untuk yang tak berapa nak budak)"
  6. "Cuti kau balik mana?"
  7. "Cuti raya kau berapa lama?
  8. "Agak-agak kau malam raya ni, kalau pegi Jalan TAR boleh dapat tak diskaun harga borong (*isi nama item raya yang belum lengkap) aku yang tak dapat masa aku cari kat (*isi nama pusat membeli belah) hari tu?"
  9. "Berapa banyak roadblock/jem daaa??!"
  10. "APPAAA??!!!! Raya semalam... gila%$#@ apa diorang ni?!!"

Ulasan