Nasib baik dunia ni bulat.

Tidak semua ikan haruan hidupnya tidak keruan.

Mana aku nak cekau RM18biliun dalam masa terdekat ni? Aku dah macam tak keruan tengok orang-orang kepercayaan aku hidup sengsara. Yang sorang komplen itu, yang sorang mengadu ini, yang sorang hilang itu, yang sorang takde ini. Naik turun, atas bawah, tak jugak settle-settle.

Kalau dapat boleh aku tolong-tolong mana yang patut. Kalau tak banyak pun, sikit pun jadilah ye tak?

Tapi aku tahu, benda-benda macam ni confirm tetap ada. Tak nama legend la kalau dia tak datang. Dan nasib baik jugalah, dunia ni bulat.

Ulasan