HARI KESEMBILAN KLIBF 2010 : Hari terakhir sebelum hari last.

Doa sebelum buat apa-apa kerja tu penting. Baru datang dia punya semangat. Minta pelindungan. Minta berkat. Minta rezeki. Minta itu dan minta ini. Manusia ni makhluk lemah. Kena banyak minta pada Tuhan.

Crowd hari-hari akhir pesta buku. Lagi havoc dari crowd tengok konsert percuma Jom Heboh kat stadium. Cuma kat sini takde iklan. Manjang aje jalan acara dia!

Demo masak kerabu. Kalau siapa perasan, belakang tu ada kelibat aku. Betul-betul menyelinap tengah crowd. Kalau lagi nak terer, habis demo tu teka la aku buat apa?

Hehe. Betul jawapan tu, adik-adik ya! Baiieekk punyaaa!!!

Bukan main lagi budak-budak komik ni. Tambah lagi si Bop tu. Konon-konon kontrol ayu la tu. Buat muka Joni Dep tak jadi dia tu pula. Cessss!!!! Kenapa aku tak dipanggil masa acara ambik foto ni??!! WWHYY??!!! WWHYY??!!

AWAS! Anda mungkin saya perhatikan tatkala anda tidak perasan anda diperhatikan dimasa saya sedang memerhatikan anda diperhati saya memerhati anda.

Ulasan