HARI KELIMA KLIBF 2010 : Ikut suka hati aku dan kawan-kawan aku.

Sesi pesta buku hari ni sederhana padat. Pagi sampai tengahari kat trade fair, negotiate deal licensing dengan publisher international. Aku cuba deal KARIPAP-KARIPAP CINTA yang mana aku rasa boleh masuk pasaran global.
Mat Saleh tu cakap, " Interesting. How much per plate, aye? "

Lepas lunch pulak, ada event aku dengan penulis/pelawak/penghibur in-house PTS FORTUNA.
Memperkenalkan : Raja Lawak Nazri dan Raja Lawak Zaki.

Raja Lawak Nazri bagi hadiah. Pembeli bertuah RM500 ke atas. SYABASH!!! Aku chopp kacang Ngan-Nyin.

Soalan ke-568 aku kat Raja Lawak Nazri :
Kenapa pilih karipap? Bukan Popia basah atau Cok kodok atau Apong balik??

Raja Lawak Zaki : BAGUIHHH GILAAA BUKU NI OOII!!! Hang tak beli... Hang ghuugiii!!!

Peminat fanatik KARIPAP-KARIPAP CINTA dengan soalan-soalan pedasnya. Nama beliau Man bin Boi. Nama betul aku tak boleh cakap. Untuk keselamatan diri bak kata Ali Baba dalam Ali Baba Bujang Lapok.

Stacy dan Lala (bukan nama sebenar).
Dua orang model untuk hiasan yang sengaja aku letak : )

Ulasan