HARI KEDUA KLIBF 2010: Bukan main banyak lagi aku curik tulang. HA! HA!

.
HIGHLIGHT INI HARI

Berita tak best : Baju rasmi ke pesta buku hanya ada sehelai.

Berita kurang best : Tadi dalam tren, tido berdengkur, bangun tiba-tiba orang terkekek-kekek tengokkan tabii semulajadi aku.

Berita TERBEST : The latest addition to the family,
ADUKA MIQAIL IS BORN TODAY!


Congratulations to my sis and husband.

Briefing lepas sarapan. Lepas briefing, teringat nak sarapan lagi. Kenapa entah, asal nak mula keje aje dia otomatik mudah lapar.

Sudah lumrah reporter, meng-interview orang. Orang di-interview jenis mudah kena sawan.

Roygeng yang tak lama lagi akan rentap Revgeng. Entah, aku pun tak paham. Azhar punya kepala akal. Mazlia Murat (MOD ini hari) pula aku confirm dah pening kepala dengan gerak-geri dan tindak-tanduk liar aku. Yeahoo!!!

Teka la kalau terel.

'Lucky Luke' jadi MC. Alamatnya meriahlah suasana. Tak gitu, ustad?!

Contoh acara pentas hari ni kat booth. Cuba teka la lagi, kenapa gambar ni jugak yang aku petik?

Ulasan

azhar berkata…
hidup Roygeng!

mari kita memeriahkan senario isi keluarga KomikM dengan RoyGeng!
faizalmukhtar berkata…
[azhar]

Ingat! Aku hanya geng saja. Jauh sekali 'roi'nya itu... bwahahahha!