sarung puaka, stokin sakti.

Semalam ada sorang mamat kaya dari Hong Kong sudah angkat satu sarung tangan Mikel Jeksen dengan harga hampir setengan juta, siap dengan duti dan cukai entah hapa entah lagi. Aku sendiri taktau apa sakti atau puakanya sarung tangan sehingga tingginya nilai sebegitu rupa.

Aku ingat nak lelong stokin bola aku yang 18 minggu tak masuk mesin tu. Berapa agaknya nilai paling tinggi di pasaran semasa bila mula di bida nanti?

Tapi yang pastinya, lagi ekonomi dan berfaedah dari sarung tangan Mikel Jeksen.

Ulasan

MataMata berkata…
yucks!!!!!!!!!!!!!!!
azyze gomez berkata…
18 minggu?
wow! *gaya husin lempoyang*

steven tyler juga melelong, antara barangannya: boxers. berapa lah agaknya jumlah kutipannya...
faizalmukhtar berkata…
[sri]

mula-mula dia memang yucks. Lama-lama dia akan jadi ekselen.
faizalmukhtar berkata…
[azyze]

ah, pedulik hapa aku. Ni nak beli ke tak ni?? Raya nak dekat. Boleh bawak pegi semelih lembu kat surau ni. Lasak pun lasak.
MataMata berkata…
takde maknanya ekselen!
faizalmukhtar berkata…
[sri]

tapi bagi aku ianya cukup bermakna. Kerana diriku sungguh berharga.