re-union aku tak datang, geng.

Kalau ikut jadual, hari ni adalah re-union bukak puasa dengan geng-geng masa kat ITM dulu. Iznan kata dia handle, pastu gua tanya balik, Nazi kata Dzeti yang handle. Mana satu entah. Kompius aku dibuatnya.

Tak penting. Yang penting bagus inisiatif-inisiatif mengadakan re-union ni. Merapatkan silaturrahim di bulan kemuliaan ini. Aku sokong. Tapi, aku tak pegi.

Bukan sebab aku taknak pegi atau tak boleh pegi. Sebab just aku tak pegi. Kalau ada sebab yang aku nak bagi pun ialah sebab aku tidak cukup 'haul' untuk pegi. Mungkin next time. Aku rasa pasti ada next time. Puasa pun lama lagi, insyaAllah kita akan berjumpa jua di siri-siri jelajah buffet bukak puasa di venue yang lain. Jadi, untuk semua kawan-kawan yang jemput aku tempoh hari, awal-awal aku mintak maaf la. Aku kosongkan kedatanganku. Harap ada yang sudi makan dan jadi wakil melantak buffet tu untuk aku. Ingat, jangan bagi chance pada yang lain bila makankan untuk aku. Biar setimpal dengan nilai juadah.

Baru solid steel puasa kita semua. Terima kasih.

Ulasan