The MARVEL Digital Project.

Kalau ikut kalendar yang dah gua coreng, masuk area hujung bulan ni adalah tarikh penting untuk pengikut, pengumpul dan pelayan komik semua. Mereka sudah pasti tidak mahu melepaskan peluang untuk mendapatkan motion comic original pertama dari Marvel di alam sibermaya (yang mana ia juga akan diterbitkan dalam bentuk print). Untuk 5 episod pertama ini, iTunes akan memaparkan secara eksklusif wajah baru semesta Marvel dengan siri komik yang cukup menggegar dada.

SPIDER-WOMAN : Agent of SWORD.

Dia telah diculik berdozen kali, dicurik identitinya berulang-ulang dan pernah menjadi musuh paling bahaya dan durjana! Dari bermulanya AVENGERS DISASSEMBLED sampailah ke SECRET INVASION. Cuba peratikan dimanakah letaknya peran si perawan lelabah ini. Namun kini, dia kembali untuk membalas dendam dengan vendetta tersendiri.

Komik ini adalah hasil karya pemenang anugerah Eisner dan tersenarai dalam carta New York Times berulang kali, yakni saudara Brian Bendis dan Alex Maleev. Misi Jessica Drew adalah untuk mengembalikan maruah dirinya yang sudah lama tercalar dan membuka lembaran baru buat hero-hero Marvel sejagat. Salah satu lagi contoh lembaran baru yang dimaksudkan adalah Digital Comic Reader dari Sony PSP ini umpamanya :



Gua suka yang print. Feel dia lagi lebih. Lu boleh rasa jiwa komik tu kalau lu pegang dengan telapak tangan dan jari-jemari lu yang mulus dan tulus lagi kudus.










p/s : Lagi info tentang komik-komik era digital Marvel di sini

Ulasan