Semalam gua jadi rider.

Ryan Reynolds sebagai Hannibal King - BLADE: TRINITY

Ryan Reynolds sebagai Wade Wilson - X-MEN ORGINS: WOLVERINE

Semua orang bajet dia jadi FLASH. Watak GREEN LANTERN merupakan satu kejutan..

Balik Central Market. Lepas jumpa dengan seorang brader baru kenal dekat sana. Independen punya hal. Semalam gua sehari suntuk tak buka internet. Maka facebook, blog, YM dan lain-lain benda yang ada di internet juga turut tidak tersentuh. Ini disebabkan gua telah menghabiskan masa sepanjang Sabtu berada di Melaka. Gua carik ilham tepi Sungai Melaka, melantak ikan bakar dan pegi zoo malam dengan kuncu-kuncu. Pukul 4 pagi baru nampak tilam dengan bantal.

Jadi apa berita baru selain Ryan Reynolds mencipta hat-trick hero setelah dipilih menjadi Green Lantern, trailer filem Jennifer's Body, District 9 dan Alvin and the Chipmunks 2 yang hu-ha, pengumuman wayang dewa-dewa Kesatria Baja Hitam 8 haribulan 8 ni yang menampilkan kesemua 26 Baja Hitam yang pernah main kat TV, harijadi Zeekaa dan 100 Hari Najib ?


Beritanya adalah gua taktau apa nak bikin esok. Mati kutu kejap.




Paling tak boleh blah, rider yang buat lambang 'peace' dengan yang menyangkong satu macam tu. Masalah pencernaan barangkali

Ulasan

Saudagar Mimpi ... berkata…
Oh! Ye ke Ryan akan jadi Green Lantern. Mungkin akan jadi cerita komedi kot?.
faizalmukhtar berkata…
[saudagar]

hish. lu ni, tak mungkin kottt..
ayie berkata…
Nenek pernah berkata " Saya suka KABUTO...cool beb!" hehee
faizalmukhtar berkata…
[ayie]

gua tak rasa pernah ingat nenek tu kata.. " cool beb ". cuba lu semak.
nasib baik ada shout out
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

happy belated birthday +)
Nazim Masnawi berkata…
Gua tak boleh bayangkan Ryan Reynolds jadi tokoh yg autoriti LANGSUNG.

But an interesting choice nonetheless.
faizalmukhtar berkata…
[nazim]

should have been FLASH, dud... should have been Barry Allen.