Syabas Lobak !

TU DIAAAA..... HENSEM TAK PIZAH, JELITA TAK LOBAK ??

Tahniah buat Lobak @ ZulFadhli Kamarudin sebab secara rasminya dah jadi tunangan orang semalam. Lepas ni mana-mana awek yang kat dalam facebook atau YM atau myspace atau deviant atau apa-apa jua pun jenis peranti rangakaian sosial online, bolehlah melupakan hasrat untuk mengurat dia ni lagi. Sekarang bakal mertua dia tengah bagik kursus ala komando kat Lobak supaya jadi lelaki budiman kelas militari.

Untung kau Fizah.

* gambor gua cilok facebook hapizah. nguahahah!

Ulasan

aminnnn... =)
faizalmukhtar berkata…
[pizah]

kau dah bawak lobak pegi kursus? tak silap aku kalau nak ke jinjang pelamin ni, ada lebih kurang 18 jenis kursus.