pengulas beriman.



Si Amirul masuk-masuk studio aje dah pasang menatang ni sikit punya kuat. Nak tengok bola kat sini, Astro dah kena potong. Kalau ada Astro pun, gua bajet ramai tak tengok jugak sebab malam tadi berapa orang sudah baik punya terbongkang atas sofa dengan rentak-rentak dengkuran yang merdu. Langsung takde rasa belas kasihan pada gua yang kena kantoi JPJ malam tadi. Chaiss! Dasar MU.

Ulasan

akhirnya.
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

...tapi drama berterusan, kerna drama tidak pernah akan berakhir. Babnak demi babak, episod demi episod.

(sikit-sikit macam ucapan Jamal Abdillah masa dapat award ABP minggu lepas)