...are you a member of starfleet ?

Kalau ada mana-mana kutu atau aweks atau yang datang kat gua dan bertanyakan soalan yang lebih kurang berbunyi, " Oi dud / bro / bai ! ...filem apakah yang lu nanti-nantikan untuk tahun 2009 ni? ", mungkin dengan senang hati gua akan jawab TRANSFORMERS 2 atau TERMINATOR 4 atau WOLVERINE atau GI JOE atau mungkin juga HARRY POTTER 6 supaya nampak lebih ngam dan arus perdana walaupun haram gua tak tengok abis lagi Harry Potter 1 sampai 5. Banyak benor filem sequel-sequel 2-3 menjak ni sampai terkandas gua ( NOTA: antara alasan malas dan takde masa nak tengok ).Tapi jawapan untuk soalan ni gua dah simpan lama sejak tahun lepas.

Tahun ni baru boleh gua jawab sebab tahun lepas tak jadi.





Trekkie First... then the rest.

Ulasan

Nazim Masnawi berkata…
Macam risau, tapi macam nak tgk jugak.
faizalmukhtar berkata…
[nazim]

...better Abrams then anyone. He got the vibe.
Nazim Masnawi berkata…
He got the vibe of what??

All the talking about pre-destination bullshit ain't Star Trek at all.
faizalmukhtar berkata…
[nazim]

ala. melankolia la sikit, dud... gua tau lu pun trekkie jugak. kuikuikui.