" ...mereka tidak pernah putus asa mem-brainwash gua. "

Dalam pada gua mengikuti perkembangan dan makluman terkini dunia komik dan filem, gua mengaku dengan jujur yang gua tak berapa into benda-benda seperti anime dan manga. Bukan sebab gua anti tetapi kurang serasi dengan citarasa gua. Tapi ada juga benda-benda yang datang dari negara matahari terbit itu yang gua suka dan minat. Minima juga angkanya seperti Gatchaman, Akira, Kamen Rider, Karas dan adalah beberapa listing lain. Bagi gua, heronya mestilah menjurus ke arah kebaratan sikit supaya tak nampak far off sangat yakni melampau-lampau exaggerationnye. Tak salah nak exaggerate. Cuma jangan sampai gua mengkarate papan keyboard dan terbelah dua sambil menggelengkan kedua bola mata. Fusion stroke ala-ala Joe Mad, Hideo Kojima atau Masashi Kishimoto mungkin diterima lagi walaupun ada masanya off jugak. Sebagai contoh: Mati hidup semula pun gua tak akan dapat masuk ke dalam lingkungan konco-konco Gurren Lagann atau One Piece sedangkan gua diasak berbilion kali supaya melayannya sebab kata kutu-kutu lain, ceritanya best giler. OK.

Gua tau gua bakal akan di kritis sedikit masa lagi.

Hari ni Lobak suruh gua tengok apa yang Zedd suruh dia tengok. Yang ini gua suka.

Always: Sunset on Third Street (Ōruweizu: San-chōme no Yūhi)


p/s (1) :
...berkampung kejap gua nampaknya tadi dekat lubuk lanun dekat-dekat area sini. Terjumpa pula blue-ray
JODHAA AKHBAR, cerita epik Hindustan yang gua buru sejak sekian lama !

p/s (2) :
...KLIK aje la kat sini

Ulasan