lihat... ada cerita lokal terbaru ( AWAS SPOILER ! )

A K A N D A T A N G

SIFU & TONGGA 2 : KEMUNCULAN KEPALA BANA KAU !

* klasifikasi filem dan keterangan tayangan belum disediakan lagi oleh IMDB

Ulasan

Dah lama tak tengok wayang berkata…
Ingatkan cerita Siput & Tonggak, wei leading heroin tu sapa agak2lah
ewwww

kepala bana tu bukan errrrrr errrr errrrkk! tak leh sebut !
faizalmukhtar berkata…
[dah lama tak tengok wayang…]

...ternyata leading heroin adalah Megan Fox.
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

...ternyata kau banyak bergaul dengan mat rempit. Kosa kata ’bana’ pun kau salahartikan.
areyoung berkata…
Rindu nak borak2 ngan ko (sekejap) ;P
DancingQueen berkata…
lain btol muka fauziah ghous kat sini..ke dia da buat trans**ual tuka jd faizal ghaous? hrrrrmmmm...
usepppp berkata…
mcm wak tempe pun aku ada nampak kau nih!!! haahhh rrunnnn
faizalmukhtar berkata…
[aida]

..alaa, telefon bimbit dan YM kan ada. Apalah gunanya tidak menggunakan teknologi insan.
faizalmukhtar berkata…
[deelaila]

hish!kau tak nampak situasi komedi-nya disini... (tiru ayat Razak Mohaideen).
faizalmukhtar berkata…
[usep]

mana ada wak tempe... pak mat tempe ada la. eksiden. motokar. dapat bini pun si pekak!
Dah lama tak tengok wayang berkata…
usepppp said...

mcm wak tempe pun aku ada nampak kau nih!!! haahhh rrunnnn

12:37 PM

faizalmukhtar said...

[usep]

mana ada wak tempe... pak mat tempe ada la. eksiden. motokar. dapat bini pun si pekak!

6:02 PM
hahaha lawak
faizalmukhtar berkata…
[dah lama tak tengok wayang]

...patut la kau dah lama tak tengok wayang, lawan pak mat tempe macam ni pun baru nak gelak.