Ini boleh mendatangkan makan...

Nama kejadian.

Peta ke tempat kejadian.

Peluang sudah pun terbuka untuk menjadi seorang performer dan juruhandal program game show. Ini hari adalah pusingan hari pertama gua berhadapan bakal-bakal peserta LAXMANA ni. So far, memang mengejutkan dan magis juga bakat-bakat orang Malaysia yang datang apabila mengetahui ada pula rancangan yang seiring dengan Istana Takeshi, Telematch, American Gladiator, Fear Factor, WWE Raw dan lain-lain lagi. Memang real gua punye cerita. Masing-masing dengan style masing. Semangat lain macam. Tak sangka, pucuk di cita ulam pegaga. Sedap di makan, masak lemak. Tambah pula kalau guna beras siam gred tinggi. Peh!

Ah. Cakap banyak tak guna. Masuk hari ni, esok ada lagi pemilihan dan ujibakat. Gua kasik tambah satu lagi extra hari Ahad untuk lu orang yang tak sempat bnak datang pada waktu kerja. Tambah semua, ada TIGA HARI cukup. Tiada alasan lagi yang harus diberikan.

Peta dah gua kepilkan kat atas ni. Telefon gua pula on dan sedia cas untuk menjawab panggilan kalau nak datang ataupun tersesat jalan. Mana kutu-kutu yang beriye-iye sangat, borak bukan main punya lebat itu hari ? Aweks-aweks juga turut diundang. Datang, jangan tak datang. Ni kalau gua dedah hadiah ni, jangan cakap gua tak bagik pembayang pula. Rezeki jangan ditolak.

Ingat. Usaha tangga kejayaan. Terima kasih.

Ulasan