Siri Cinta Kenangan Silam: Countdown 5 Tahun Manifestasi Mimpi

2.














THE KLP YEARS. 2007-2008 : Perjalanan karier gua di sini adalah yang paling mantop dan solid. Walaupun tidak satu pun komik lengkap gua siap dan ada kat kedai, tapi betul la bak kata orang lama-lama, " Pengalaman itu jugalah guru yang TERBAIK ". Di sini gua kenal ramai kawan dan belajar banyak benda yang ada saling kait dengan kerja mahupun perkembangan hidup gua. Tak semuanya kembang, ada juga yang kempis kuncup jugak. Tapi takpe, itu pun namanya pengalaman. Banyak enjoy dan main, banyak jugak kerja dan kederat yang tergerak. Satu-satu gua simpan dan ingat sebagai bekal. Jangan ingat Winning Eleven PS3 Bajak tu gua tak amalkan lagi. Jangan ingat gua tak jalankan lagi perdagangan komik tanpa permit lagi. Jangan ingat takde aktiviti karaoke jamban lagi. Jangan ingat gua tak teruskan legasi yang kita bina bersama itu.

Haha! Sapa nak karaoke jamban singgit dengan gua ini hari?! Lepas tu kita tengok filem minggu ini Street Fighter yang ada Lana Lang tu. Peh! Syok siooollll... syok kepala *&^%$!!!!

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ehem..
cam tak menarik je s.fighter ni..
dragon ball pun cam tak kene cara..
pe pndapt lu bro fezal?