Siri Cinta Kenangan Silam: Countdown 5 Tahun Manifestasi Mimpi

8.


KEUNGGULAN CINTA DARI SINAR MATA YANG BERGELORA. OGOS 2005 : Ah. Malas gua cerita panjang. Betul. Debar gua waktu ini memang tak pernah surut. Apa cerita dengar radio 24jam, follow AF macam makcik-makcik, join forum, pung-pang-pung-pang sana sini. Sampai kadang-kadang, makan nasik pun boleh terbabas. Memang gua kalau dah terjebak dalam kancah kewartawan arus perdana, tak dapat tidak gua ambil juga kesempatan yang bergolek untuk kepentingan peribadi. Dari dulu lagi dah gua dah plan ini rancangan. Macam biasalah, tak semua rancangan menjadi. Ada jugak rancangan tergendala atau rancangan dibatalkan untuk siaran-siaran langsung yang lain.

Tapi itu dulu. Sekarang tak lagi dah. Sungguh.

Gua dah beralih ke saluran TV pula.

Sikit punya thrill ke itu time. Nasib gua baik tak kena TERJAH.

Ulasan