Siri Cinta Kenangan Silam: Countdown 5 Tahun Manifestasi Mimpi

9.

Budak nakal memang begitu: (dari kiri) Ubi, Gayour, Gua, KobisBungo dan Roy. Ekspedisi sehingga menjelajah tanah jajahan Portugis Durjana.

Nyaris kehilangan punggung sendiri: Gua dan Botak walaupun bermusuh tapi demi demonstrasi jalanan, apa jua kami ketepikan.

Panas terik hujan basah bukan halangan: Persediaan demonstrasi jalanan sedang diperkemaskinikan. Kelihatan Padi pun tengah sibuk tolong. Tolong tengok awek.

Kami mahu makan tengahari!: Taugeh menerajui barisan utama sepanjang jalan berdemo. Takde sorang pun hon. Mungkin itu hari sorang pun takde mood nak hon kenderaan.


Apa ni, bagi majalah free?: Gua dan beberapa batalion lain sibuk buat amal jariah. Nak bagi majalah free pun, lari ke?! Pelik lu orang ni.

MELANGGAR KOTA MELAKA! JUNE 2005 :
Suka-suka hati pergi out station bikin kecoh. Demonstrasi jalanan, buat sepah sana sini, memekak macam budak lepas Serenti dan entah hapa-hapa perkara juvana lain. Tak banyak orang sanggup gaji gua buat keje-keje amal macam ni punya dahsyat. Nasib baik gua cepat insaf. Kalau tak, mesti gua tak insaf. Nakal dah jadi darah daging gua!

Ulasan

gayour berkata…
gua tak nampak apa sumbangan lu dalam program ni! yang pasti, lu makqan banyak dan cuba usya awek tapi tak dapek-dapek!

har fragin har!
faizalmukhtar berkata…
[gayour]

jangan main gile! sasaran gua walaupun nampak rakus, tapi ternyata sukses.

...terbasmi jua kenakalan di Melaka.