Hari-hari dalam muka surat.

Kemasukan gua ke dalam arena penulisan bukanlah bersifat tidak sengaja. Namun pada hemat gua, lebih pada bersifat semulajadi. Atas bawah alasannya lebih kurang sama. Kiri kanan mendesak dan menyuruh gua menulis, untuk kebaikan dan juga untuk keburukan. Kerana hari ini, pasti ramai yang sudah tahu: tidak semua yang baik itu baik dan tidak semua yang buruk itu buruk. Macam orang tidur, ada yang berdengkur kecil dan ada yang berdengkur besar. Lenanya pula diselang-selikan dengan mimpi dan igau. Gua tidak dapat ingat mimpi pertama gua. Sebab mimpi pertama gua sudah pasti sebelum gua muncul di dunia ini.

Ianya semakin jelas bila orang mula baca tulisan gua dan kenal pasti apa niat gua. Tapi masih banyak yang tidak jelas. Kenal pasti sudah.

Jelasnya... belum lagi.

Ulasan

gayour berkata…
hey, boy scout! WAKE UP!
let me tell u something.

ada satu perkara yang JELAS, terang lagi bersuluh.
skuad harimau hilang taring jersi baru pujaan hati lu tu JELAS mengecewakan lu sebagai hardcore!

harharhar!

sangat JELAS
faizalmukhtar berkata…
[gayour]

ceh! lu apa tau pasal kecewa?!! CEHHHHSSS!!!