Bila lepak kat food court, suka benor order benda lucu-lucu.

Kita perlu meluahkan isi ilham dan idea-idea bernas kita tidak kiralah di mana jua kita berada. Ini adalah untuk menzahirkan pendapat yang sama sekali berbeza dari sudut fikir serta sudut pandangan. Di sini dilampirkan gambar-gambar perlepakan yang membawa kepada perbincangan dan debat tentang kertas-kertas kerja yang berjudul :

" Permainan Video berunsur Arked era Super Contra dan Daytona yang Membawa kepada Perubahan Pola Hidup Muda-mudi era Shuffle menuju abad ke-21 tatkala Nasi Penuh di Ruangan Mulut. "


" Antara Asam Boi Gelas Besar, Lai Chee Kang Batu Campur dan Tembikai Perahan Segar : Halatuju Tembolok dan Masa Depan Isi Perut Nik Nadzru Iskandar "


" Polemik Mengorder Sirih Siam dari Phuket yang Tiada Kehabisan Umpama Retak Menanti Belah : Sebuah Enigma Yang Tidak Terungkai oleh Yongster "


NOTA: Geng Lepak Budak-budak MAGIC 15. Ironinya, gua tak main MAGIC kat CC15.

Ulasan

rozinorazali berkata…
salam...
faizal, korunk lepas makan kunyah sireh ke?
pergh rare siyot, lama aku x join org songeh sireh...
faizalmukhtar berkata…
[ayie]

...kalau lu songeh sireh ni lepas makan kat AsiaCafe15, confirm boleh kungtaw. Gua tak bohong.
babi ah.
lepak tak ajak aku.
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

laaa... gua mana tau lu peminat sireh?! takpe, takpe. lain kali gua roger lu.