Angkara burung punai.

Apa beza cuti dengan tak cuti selain kalau tak cuti kena kerja dan kalau cuti, tak payah kerja? Jawapannya adalah kadar kemalasan, tahap pengambilan makanan dan daya tahan untuk tidak buang masa tak tentu hala. Gua habiskan cuti tahun Seladang TiongHwa gua dengan mesyuarat kahwin adik gua, pegi iKea, baca buku, layan TV dengan DVD, lepak runcit-runcitan dan bertapa.

Gua bangun aje pagi tadi, tengok dah hari Rabu.

Punai betul. Kejap aje cuti panjang kat Malaysia ni. Baik tak payah cuti.

Ulasan

rozinorazali berkata…
hahahahah...
malas punya pasal...
punai dapat nama...
kesian kat punai yang malas...
rasa dh patut bagi teman punai kesepian tu...
DANG LINA berkata…
kasi sembelih je sama itu burung boleh tak...?? hahaha...
faizalmukhtar berkata…
[ayie]

cheh! lu dah salah tafsir falsafah yang cuba gua zahirkan ni...
faizalmukhtar berkata…
[lina]

...ni lagi sekoq. Eeeyy!!
DANG LINA berkata…
wakakaka... faham mmg la faham... saje nak buat tak faham buleh kan....?? kan??? kan??? kasi kompleks sikit hidup yang memang dah kompleks ni...
wah..indah nya kehidupan ini...
faizalmukhtar berkata…
[ayie]

dua entry ban (kesalahan: memandai-mandai.)