AKHIRNYA, DAH NAK DEKAT MASUK 4 WORLD CUP BARU KAU NAK BUAT SALE! ( JUALAN MURAH-MURAHAN COMICS CORNER )


1998

NIK: Dud, komik lama diorang ni taknak jual murah ke? Dah bertimbun tak jual ni...

GUA: Betul la. Macamana, tak nak jual murah ke bro?!

HAFIZ: Dont ask me, dud. Ask the tokey la.


2002

IZNAN: Dud, komik lama diorang ni taknak jual murah ke? Dah bertimbun tak jual ni...

GUA: Betul la. Macamana, tak nak jual murah ke bro?!

HAFIZ: Dont ask me, dud. Ask the tokey la.


2006

NIEZAMUDIN: Dud, komik lama diorang ni taknak jual murah ke? Dah bertimbun tak jual ni...

GUA: Betul la. Macamana, tak nak jual murah ke bro?!

HAFIZ: Dont ask me, dud. Ask the tokey la.


2009

GUA (dalam hati) : Damn. Banyaknye kotak komik murah warna kuning kecoklat-coklatan. Mana pulak orang-orang dalam kedai ni, selalu pekat je hari minggu?! Nak gua borong semua kang, bukannya gua ada wang pun.

Ulasan