( EXCLUSIVE LOOK ) siri gerakprojek MANTERAWORKS WORLD TOUR 2008/09 : edisi JIMI & ZOOL.


AHF CONGRESS '08, KUALA LUMPUR MALAYSIA - POSTER ART


Nampaknya bebudak Manteraworks dah melampau. Semuanya degil, keras kepala, pakai iPhone canggih-manggih, suka-suka hati sendiri, tegar stayback kat studio, rebel, kuat melawan, order komik lagi advance dari kedai komik dan entah apa-apa lagi! GUA KAGUM. Bila gua cakap suruh kembangkan prospek dengan suruh carik portfolio, takdelah gua suspek sampai ke tahap ini!


Tahniah sebab dah mendekati pihak istana dan kerabat presiden. Ini terjadi walaupun gua boleh tahu lu orang memang tak kacip langsung nak pegang kayu hoki termasuklah gua sendiri! Ah, belakang kira. Tapi lain kali Zool, kasut putih pegi dating lu tu kasik ganti la bila jumpa raja-raja ni. Puas Jimi menahan tulah.

Apapun... Syabaassshhh!

Ulasan