%#$@ !!! ... Ni baru Punisher ala Garth Ennis ! Gayour pun boleh muntah kalau tengok. BWARGGHHAHAHAHHAHAHAAA !!!!!


null - Watch more free videos

This uber-cool movie got an R rating (macam 18SG la kat Amerika sana) for pervasive strong brutal violence, language and some drug use! ...dan direktornya adalah seorang aweks . Gori siol!

Lu orang agak-agak, masuk panggung tak cerita ni kat Tanah Melayu?

* * *

Poster wayang ni pulak gua terserempak dekat GSC itu hari. Tiba-tiba aje muncul depan mata, gua taktau hapa pun news pasal ini filem. Tampak cool. Trailer-nya di YouTube juga kelihatan promising.

Menurut sumber risikan, OUTLANDER adalah merupakan 'light combination of Braveheart and Highlander, but a film on a larger scale.' Macam-macam... Nah! baca sendiri plotting ceritanya yang gua cilok:



" OUTLANDER begins when a space craft crashes into the majestic fjords of ancient Norway and into the time of the Vikings. From the wreckage emerge two bitter enemies: a soldier from another world – Kainan – and a bloodthirsty creature known as the Moorwen. Man and monster both seek revenge for violence committed against them. As the Moorwen ravages the Viking world, killing everything in its path, Kainan forms an unlikely alliance with the primitive but fierce warriors. Combining his advanced technology with ancient Iron Age weapons, the hero leads a desperate attempt to kill the monster - before it destroys them all. "


Tapi apsal gua nampak macam mood poster motion picture
THOR ?!

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
mcm gempaq..
jomla tgk klu brani!!
gua bukan boleh tgk poster geganas
cam ni..
brutal berdarah darah!!
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

ni sapa sbenarnya? skema semacam aje susunan ayat. gua dah boleh jangka!
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
alamak..
dah kantoi...
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

dengan gua memang cepat kantoi, awas!
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
harharhar!
gayour berkata…
ganas yang tak seberapa, lu kata ganas! lebih-lebihkan tak memasal. dah tu libatkan gua dengan dakyah ganas dalam pemahaman lu. ini benar2 serangan peribadi yang memalukan. jelas berniat jahat terancang untuk menjatuhkan reputasi gua. orang akan berkata

"...apa la gayour, orang sepak itikpun beliau kata ganas!"

surat saman malu yang seterusnya akan menyusul!
faizalmukhtar berkata…
[gayour]

brape banyak saman daa... sampai gua pulak naik malu atas meja gua ni dah jadi unggun.
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehemm..
bro faizal..
ape pendapt lu tntang crite The Spirit..
dah tgk trailer?