IMBASAN 2008 : Sebuah retrospektif sepanjang tahun

[7.]
JULAI

Chelsea turun Malaysia untuk kali kedua (match pertama masa Premiereship Asia Cup 2003), walaupun kalah tapi kalah yang best compare dengan team-team lain dalam tour tu. Ok la tu... bukan kena titik pun. Tapi tak puas. Apsal ek??


Ha! Terkejar-kejar kau, yob!


International Congress of Arvhives @ Kongres Arkib Antarbangsa ke-16 '2008. Apa kes pulak gua join benda-benda bertaraf Indiana Jones ni? Hanya gua dan gua sahaja yang tahu betapa terujanya gua.


Salinan naskah asal HIKAYAT HANG TUAH yang dipamerkan kat KL Convention Centre itu time. Ketar gila. Memang dari kecik dream gua nak tengok khazanah dunia ni.



[8.]
OGOS

Pembabitan dalam dunia Short filem secara tak rasmi gua yang pertama. Walaupun hanya taraf semut sahaja sumbangan gua, tapi semangat gua lain macam.


Chaisss! Dah tak nak buat komik pulak dah company gua dulu. Terpaksa gua kembali ke jalanan.



[9.]
SEPTEMBER



Menyelami pemikiran Mamat Khalid. Nasib gua tak lemas.


KedaiKomik Online gua kena jual.


[10.]
OKTOBER


Entri rasmi gua untuk MASKARA SHORTIES dengan Shazrol Suhaime@Roy.


Jumpa Tan Eng Huat dan pelancaran majalah art comic POPCORN.


Siri gerakprojek MANTERAWORKS World Tour bermula!


HARI RAYA AIDILFITRI 1429h yang syahdu dan merdu.



[11.]
NOVEMBER


' Projek Superhero Malaysia '
Edisi student UiTM, School of Art and Design - Printing Chapter.
Subject: Communication Design and Professional Practise.
Barisan juri musim ini: Gua, Pekin, Roy, Aie, Gayour.


Jersi BARU Malaysia - Season 2008/09


Siri TerjahTour MANTERAWORKS bermula!
Edisi NIEZAM UDIN



[12.]
DISEMBER


KUALA LUMPUR INTERNATIONAL FILM FESTIVAL '2008:
Business Matching Session dengan film maker dari seluruh antero planet bumi.


Siri TerjahTour MANTERAWORKS
Edisi ZEDDA


Pameran Senjata Tradisional: Misteri dan Kesaktian
Pertama kali gua pegang replika Tamingsari!


Siri gerakprojek MANTERAWORKS World Tour berterusan!

Ulasan

Maya berkata…
There's the ups and downs but somehow
you pulled it thru. May 2009 gives you more promising avenues. All the best :)
faizalmukhtar berkata…
[maya]

thank you, maya... how nice of you. likewise to you too. all the best and strive for it!

2009, here we come.
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem...
2008 lu success!!
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

terima kasih... dan salah satu azam gua ialah tidak ingin melayan komen anonymous lagi!

lebih baik dedahkan diri lu. cepat!