RAHSIA POHON CEMARA ( Dahsyat betul judul entri gua kali ni... )

MUTAKHIR 1
Malam tadi ada satu mesyuarat agung family gua. Ada agenda-agenda terkini yang perlu sidang untuk diperbincangan. Gua tau perkara ini adalah berbentuk peribadi tetapi gua ada benda jugak nak kena maklumkan. Selain aturan rancangan menyambut anak buah gua yang pertama dan persediaan upacara perkahwinan, bapak gua ada bangkitkan satu perkara yang gua rasa takde pun pada jangkaan gua, time minit mesyuarat ni diusulkan peringkat awalnya,

" Malaysia dah tak selamat, ini adalah plan rancangan untuk kita satu keluarga demi keselamatan bersama. "
(disusuli dengan beberapa dialog dan contoh Fail-Safe Plan yang bersifat TOP SECRET)

Gua suspek tiga benda: (i) Bapak gua pernah jadi anggota SHIELD, (ii) Bapak gua pernah berkhidmat secara rahsia untuk misi keselamatan PBB atau, (iii) Gua sendiri keturunan superhero.


MUTAKHIR 2
Mungkin ramai yang tak tau: 2008 Myanmar Grand Royal Challenge Cup yang sedang berlangsung sekarang ni, Malaysia berjaya tewaskan team Vietnam yang sama masa Final Pestabola Merdeka bulan lepas. 3-0... encik. Lepas tu, kita seri dengan kelab Korea Ulsan Hyundai Tigers iaitu 1-1. Semi Final jumpa Indon.

Budget Final nanti jumpa Vietnam balik.

Oh. Indahnya dendam.


MUTAKHIR 3
Gua dah ada azam baru untuk tahun depan. Gua tau... gua memang licik. Chaiss!

Ulasan

~MissReyhan~ berkata…
bebel.. bebel.. lalalaaaa
faizalmukhtar berkata…
[reyhan]

...otak-otak kempas gua mana?!! Mana otak-otak kempas guaa?!!! Kempas mana gua otak-otak!!!?
~MissReyhan~ berkata…
sengat ar lu.. lu ar senget...
faizalmukhtar berkata…
[reyhan]

sengat ke senget? abang kompius la dik...
adik2 dah jauh meninggalkan abang nampaknya..
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

" meninggalkan tidak semestinya ketinggalan... "

- Pepatah Nepal.
~MissReyhan~ berkata…
sengetla... haha salah taip...
faizalmukhtar berkata…
[reyhan]

nampak sangat typewriter lu yang senget. chaiss!