Perbalahan dua darjat !

Walaupun 3 saat sahaja dalam alternate opening, ia begitu penting. Begitu penting!

Dari dulu sampai sekarang, ego dan darjat selalu membezakan manusia sesama manusia. Hukum dunia semata. Gua puas menasihati Lobak. Dan akhirnya dia malu sendiri. Memang lu tak makan dek nasihat. Chaiss! Serik gua nak orderkan lu Blue Ray cetak rompak lagi!!!

" Gua cakap ada Captain America dalam DVD INCREDIBLE HULK, ada la! Yang lu dok pause-play-pause-play sampai berjam-jam tu... sapa suruh?!! Tak caya jugak lagik"

Ulasan

Jeremy berkata…
Ahh! the ever lasting fight between 2 good friend still continue to amuse me even today
faizalmukhtar berkata…
[jeremy al-pinto]

...this aint a circus to be amused boy! be very wary of that!!!
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
pe bende sebenarnye tu..
gua tak brape nak memahamla.. tiada kefahaman dalam diri ini untuk memahami gambar gajah itu.. seseorng bleh tolong memahami gua?
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

dalam dvd 'incredible hulk', ada captain america...

dalam captain america, ada avengers...

dalam avengers, ada kita ada semuaaa...!!!

(nyanyi ikut style lagu m.nasir)
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
oo.. yeke..
badang si pemakan muntah tkde..

p/s; jgn mkn muntah.. sesungguhnya tiada sapa nak mkn muntah lu.
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

lu ni lorat kan?
Tanpa Nama berkata…
ehem..ehem..
salah! spuloh markah dipotong..
faizalmukhtar berkata…
[anonymous]

mende ni? markah pe ni?