CARLING CUP TO LEVEL-LEVEL RUNCITAN AJE... GUA TAK LUAK PUN.

Niat gua hanya mengisi minyak di stesyen minyak berlambang kerang yang selalu gua pegi saban hari. Mungkin rutin di mata orang yang ada motokar tapi bagi gua adalah satu cabaran Istana Takeshi bila orang berpakat jatuhkan maruah dan kredibiliti The Blues kesayangan gua depan khalayak ramai iaitu orang-orang perumahan gua sendiri.

Gua pun tak pasti sama ada gua nak tukar stesyen minyak lain atau tidak. Tapi kalau gua nekad tukar pun, bukan bermakna gua merajuk atau kecik hati dengan kritikan dan kutukan terbuka tapi tidak bertamadun itu.

Itu bermakna gua protes harga minyak yang turun itu tidak setimpal jua adanya dengan keadaan dan graf ekonomi dunia semasa.

Cilakak lu Burnley! Satu lagi team yang tak ada rasa hormat pada tuan rumah.

Ulasan

Deelaila berkata…
TOT kena kan gua lg banyak bro..=(
nways,jgn la dipersalahkan stesen minyak berlambang kerang itu..;p
faizalmukhtar berkata…
[lyla]

Aaahhh... Bila Chelsea kalah, gua salahkan semua oang, gua salahkan masyarakat, gua salahkan duniawii!!!