bak kata pepatah, " mengharap bulan jatuh, tapi rupanya hanya snow... "



Malam tadi semasa ber-Facebook Messenging, gua sudah kena aib dengan Koi.

Katanya,

" Lu nih naper, kakiwayang la, apa laaa... dah main kat wayang daaa!.

Lu nih ketinggalan.

Pegi la tengok. Jangan sampai gua booking kan tiket untuk lu.

Gua rasa kesal lu taktau...

TERHINA! "

- merujuk kepada kekhilafan gua terhadap filem animasi STORMRIDER: CLASH OF EVILS yang sedang galak di tayang kat panggung GSC.


Sumpah gua tak dimaklumkan. Maafkan gua. Gua hanya lebat mendapat jemputan Madagascar sahaja. STORM WARRIORS arahan Pang Bersaudara nak keluar Raya Cina, gua tau la.

CHAISS... Ini mungkin tanda kecil-kecil jodoh gua dah nak sampai, jawab gua tenang kepada Koi tanda coverline. Siap lu koi, lu ingat lu sorang boleh jaga Marion Kaunter!

p/s: Tapi what the heck, Koi?! Gua terserempak dengan versi rip offnya di YouTube. Jikalau di torrent atau rapidshare, itu tidak mengapa lagi!?!!

Ulasan