mine 'main-main' mind

Otak kiri gua cakap : Ishh... kan ke best kalau free counter kat blog gua ni jadi paid counter, boleh dapat tambah pendapatan serta kos saraan hidup. Iklan pun dapat profit letup-letup macam blog raja-raja. Hujung tahun confirm dapat kumpul dana cukup untuk beli kereta ke, rumah ke, kawin ke... blablablabla.

Otak kanan gua cakap : Chaisss!!!! Berangan kuat-kuat! Khayal sampai nampak bintang! The Secret?!! Law of Attraction... Chaisss!!!! Aahhh!!! Dok mimpi la lu sampai ke tua!

Otak belakang cakap : Kucing ni nak kena penerajang dengan aku ni. Pagi-pagi buta dah memekak.

Otak simpanan gua cakap : Wah! Michael Bay nak bukak Transformers The Ride Theme Park kat Universal Studios Singapura 2011 nanti. Wow-Weee!!!

Ulasan

Niezam berkata…
otak bawah cakap...
itu lengloi manyak cantikk ooo. tapi itu blakang punya amak punya lengloi pun manyak cantik. haiya... itu kakak punya lengloi pun cantik jugakkk... aiyaaaaa!
faizalmukhtar berkata…
[niezam]

apa lagi, dud?! bila lagi nak sambung kegiatan penuh susila itu??