Kisah yang best dilayan hari ini selain Legenda Bruce Lee, Blue-Ray SE7EN, main badminton dengan awek-awek Pak Lan dan minum sirap ais.

Tiba-tiba hati gua yang membara panas gara-gara bola sepak sudah reda dan terpadam jua...

Selama ini, gua rasa hari Selasa jadi indah sebab Kaisara. Kurang-kurang satu anugerah Emmy dalam tangan kalau show cerita jalan kat Hollywood.

Serius tak tipu. Bikin sikit style High School Musical, berjela orang putih beli t-shirt gambar Sari Yanti kat Disneyland.

Harap dapat bertahan sampai bermusim-musim lagi. Sapa-sapa tau, mana boleh gua beli box set KISAH KAISARA dari season satu sampai yang baru ni? Nak bikin koleksi.


p/s : syabas untuk Dickee & Zeekster... akhirnya! Gua pikir gua pun takmo ketinggalan lagi daaa!! Lu orang dah nak langsung, bulan depan gua nak sambut anak buah, ada member tu dah tambah lagi satu. Apa kes pulak gua menganggur?! Esok confirm turun KL carik peluang pekerjaan. Gua nak tambah harta.

Ulasan

MrRoy berkata…
Blue-Ray yang pertama dan seterusnya selepas ini.Aku tak kira sabtu ni kita layan kat panggung kat rumah aku. Lu pilih tajuk!
Arabian berkata…
lu tgh blue ray ker.. citer ray of blue film? haa.. kena betul hujah tuh! lu nk kerja.. jom kita berniaga, aku bole suntik modal... ingat! suntikkk....
faizalmukhtar berkata…
[roy]

Sabtu ni kita ada red carpet kat MASKARA la, dud.
faizalmukhtar berkata…
[usepp]

...terbalik la lu! yuran perpindahan dengan payment game hari tu pun tunggak. sekali lagi, janji manismu!
thanks babe.

jangan nanges nanges okay.
MrRoy berkata…
cilakak!betul lah mcm mana boleh lupa lak nih!
Deelaila berkata…
ehem..training lebih sket occay..nnt bole rematch ;P
faizalmukhtar berkata…
[zeekster]

tiada tisu mahupun henkecip yang dapat menampung tangisan kegembiraan ini... sob!sob!
faizalmukhtar berkata…
[roy]

tapi kalau kat sana nanti, nak bawak Blue Ray ADIWIRA pun... ok appaaa??! bagi diorang dengan komentari sekali. Baru kacip!
faizalmukhtar berkata…
[lyla]

sudah la ko! eksen... mentang2 main gelanggang sendiri!! ada pokok mawar kertas boleh laa...