AYAT-AYAT CINTUN.

Disebabkan itu hari aku baca buku dia tak khatam dan kena pulang balik buku tu kepada tuannya, makam malam ni aku komited untuk tengok filemnya kat TV sebab tak sempat tengok kat wayang mahupun beli DVDnya. Abis kucar-kacir dan bersepai aku makan satay dengan kuew tiaw open house kat rumah member sebab nak kejar TV kat rumah.

Dan ini moral yang aku dapat: Kita semua bangsa lelaki WAJIB jadi macam hero nama Fahri tu untuk mendapat perhatian awek. Kalau tak, haram sampai bila-bila pun orang pompuan takkan respek kita dan pandang kita suami yang baik. Justeru, setakat tak dilayan awek ketika mengurat di kaunter bayaran dan escalator supermarket, apalah sangat. Gua harus gagah!

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
selamat aidilftri..minal aidil walfaizin..:)

maya
faizalmukhtar berkata…
[maya]

selamat hari raya dan maaf zahir batin jua, bila nak update blog?
Deelaila berkata…
Harusss lah..Kalau semua lelaki dlm dunia ni mcm Fahri, maka ramai juga wanita seperti Aisya akan muncul..salah seorang nye SAYA!! wish i could be like her ;)
faizalmukhtar berkata…
[lyla]

Ada hatiiii tuuu! Tapi Aisya tu suka madu, awak suka jugak ek? Teeetttt!!!

Huhu!
Deelaila berkata…
Tettttt!!! Untung la husband i..hahahaha
faizalmukhtar berkata…
[lyla]

...ish, gua jeles dengan hubby lu! teettt!!!
faizalmukhtar berkata…
[lyla]

...ish, gua jeles dengan hubby lu! teettt!!!