puasa tetap puasa walau apa jua senario.

Hari ni hari pertama puasa. Aku betul seriyus punya semangat nak puasa dan menahan belenggu onar serta kerakusan selama sebulan. Aku bangun pagi dengan gagahnya. Tapi betul la bagai dikata. Bulan Ramadhan ni banyak dugaannya. Belum lagi 24jam kick-off, dah kena test.


Macamana gua nak sahur ni... bekalan kicap soya Tamin gua terputus?!


P/S: CHAISSS!!! MENGUJI KESABARAN BETUL!

Puasa dengan selamat semua. Penuhi bulan ni dengan benda-benda yang ngam, gua kasik ingat aje. Sebab gua pun bukannya best sangat.

Ulasan

gayour berkata…
menyedari diri serba tak tahu adalah langkah pertama untuk mendapat ilmu pengetahuan.
menyedari diri serba kekurangan tapi tidak berusaha untuk membaiki adalah perbuatan yang HAMPEH!

selamat berpuasa budak pengakap
faizalmukhtar berkata…
[gayour]

ya. selamat. selamat. tapi kini aku BUKAN budak pengakap lagi.

...aku dah join briged!