rawatan mengejut di tempat kejadian.

Pengalaman membaca suratkhabar milik kerajaan ini di pagi hari adalah satu pengalaman yang mengingatkan saya kepada nasib yang diterima kawan-kawan saya di sebuah firma pengiklanan malam Jumaat tadi. Mereka juga saya khuatiri telah terkena badi/kerasukan itu. Tapi nampaknya mereka ini tidaklah membawa bencana atau mudarat kepada pejabat-pejabat kejiranan yang lain yang sama kawasan dengannya.

Dan saya tidak rasa juga mereka mahukan darah atau nyawa.

Mereka hanya mahukan secebis simpati.


Kesian. Tidak tergambar nampaknya gambar ini dalam kotak fikiran kita apa yang tergambar dikotak fikirannya.

Setelah dikejutkan dan dijampi beberapa dozen kali, dia masih gagal digerakkan untuk turun minum di mapley tingkat bawah.

Hezron... Mana payment gua, gua dah nak kena tangkap pihak berkuasa ni?!

Ulasan