ini hari kita cuci mata sikit tengok robot-robotan sedang beraksi

UPDATE : AN EVEN NEWER AUTOBOT !

Autobots parade from higher up and a new purple car that is being prepared for filming before driving away, as the camera zooms in you can clearly see the Chevy’s “Volt” name on the rear.

This vehicle was previously confirmed in July. Though this one does look a lot more slick than the concept image.Click above to see the video.


The sequel to Michael Bay's Transformers movie - TRANSFORMERS 2: REVENGE OF THE FALLEN with a projected June 29th 2009 release date is in full swing! So, let us see what's cooking...

* ENJOY THE RIDE *


Optimus Prime kembali lagi!

Adakah ini HOT ROD ? Apa pendapat kalian ??!

Ironhide - menyorok.

BumbleBee - separuh disorok.

Tak tau apa namanya lagi tapi ni kereta Chevrolet Trax...

Ni pulak Chevrolet Beat.

Frenzy still wrecking havoc. Banyak lagi DECEPTICON yang tak menampakkan diri lagi setakat ni. Tak sabar nak tengok robot-robot jahat baru. Aku dengar lagi dahsyat.

Siapa and who is apa ?

Transformers fleet in preparation for transport - the Chevy Beat, Chevy Trax, Optimus Prime, Ratchet, Ironhide and most importantly capturing our first clear shots of the slick silver car, thought to be a Chevy Corvette ZR1 or C7, though the rear panels on both of those do not fit with this model. The latest rumor puts it as a reintroduction of the popular Chevy Stingray, with the styles and aura of previous incarnations. Whatever it is, VERY-VERY SEXY.

Scene yang nampaknya militari-militari sikit.

Tak silap aku ni scene yang mana diorang tukar Long Beach, Miami jadi Hong Kong ke China ke... sebab aku nampak ada signboard berbahasa kanji-kanto.

Aku harap jadi robot jugak la trak askar ni. Macam cun!

Seriously, guys... what's the deal with the ice-cream truck bot ?!! Apakah ianya perlu?

Shia 'Witwicky'. Badan lecur main mercun kot.

Megan Fox. WOWEEE

Shia dengan Miss Fox.

Superbike tu ARCEE ke agak-agak? Masuk ni dah 3 versi dah aku lihat di interent.


EXTRA :
The Autobots “rolling out” shows Bumblebee, Optimus, the silver Corvette, Ironhide, the Chevy Beat, Chevy Trax all driving in formation.

Ulasan

gayour berkata…
ah, CRAP!
tolong hentikan cerita2 karut marut, tahyul, black magic dan sihir ni. sekurangnya sebagai menghormati ketibaan Ramadhan!
faizalmukhtar berkata…
[gayour]

soal ini sama sekali tidak timbul. sama ada saya bersedia atau tidak, itu urusan saya denganNYA.

tarik balik kenyataan ini. saya pinta supaya persengketaan ini tidak berterusan kerana ternyata anda yang mulakan perang saraf ini sedari mula!