pekeliling untuk rakyat semua.

Kenyataan Media Presiden Penyokong Pasukan Bolasepak Malaysia cawangan SS18 Subang Jaya dan Presiden Kelab Bolasepak Chelsea cawangan SS18 Subang Jaya

RAMALAN KONSERVATIF GUA UNTUK MALAM NI.


MALAYSIA [1]
- CHELSEA [1]

Cakap banyak tak guna. Malam ni turun jangan lupa jumpa gua belakang scoreboard sebab tu la harga yang harus gua bayar untuk kadar kemampuan semasa gua. Janji ada seat. Penyokong IblisMerah dengan BangauPutih boleh duk rumah tengok last episod SINDARELLA atau season baru KISAH KAISARA. Lepas tu mesej aku, bagitau apa citer... itu yang selayaknya cadangan gua.

Kapten Terry on board. Kepimpinan melalui teladan. Gua sudah tau apa si Kuza ni ayat kat dia... makanya, ramalan gua akan tetap kekal seri.

* UPDATE : Sekali 2 - 0 daaa... satu mata ada pindah masuk Chelsea. Tapi Malaysia main ada melawan sikit ini malam. Bagoosss!!!

Ulasan

Maya berkata…
oh kalah ek..ok la exposure utk mesia..tapi yang penting organizer ma$yuukk juga..

apa captain cave tu ckp kat si kuza ?
faizalmukhtar berkata…
[maya]

Hanya Kuza yang tau. Terry pun takmau bagitau... huahah! AKU SKANDAL from 'Hujan' satuuuu!