THE TIME HAS NEARLY COMETH.

Have your pick...

and decide...

Who to trust.

It turns out that, thus far, up to this point of 2008; HORTON HEARS A WHO seems to be the most interesting and the BEST movie to come out really good without getting and gaining much publicity. A stroke of genius (read: Sleeper Movie of the Year)

Serious seronok. Hanya ada DUA genius dalam kepala aku hari ni :
DR. SEUSS
dan ROALD DAHL


QUOTE OF THE DAY
" Akhirnya... AKHIRNYA... KOMIKOO #2 dah keluar kat kedai. Pegi beli cepat! MUAHAHHA !!! "

( dah. cukup. jangan tanya aku lagi )

p/s : And, oh yeah! What do you guys think of the new super-cun INCREDIBLE HULK trailer ??!

Ulasan

myownmind berkata…
Nak terejakulasi ke idak dengan SECRET INVASION eh? huhuhuh.. (aku nie fanatik Superman..)

KOMIKOO besh tp Zairul Darney the maskot tue kerek ahhh..outspokenla kunun..

HULKIe trailer: yeahh Super cun.. mata hero berkunang2 nak jadi HULK tue aku suka.. sungguh 80s.. tp Liv Tyler x besh langsung muka dia pakai spek tue..

Ed Norton akan jadi Bruce banner yang banyak bercakap la kan?

ko tengok dah ke promo keta baru Audi dengan Iron man? singgah web depa sini.. kalau belum laa..

http://microsites.audi.com/ironman/index_standalone.html?language=en
Faizal Mukhtar berkata…
[myownmind]

Hehe... HULK kat TV tu, 70s la. Tengok seluar dia terkoyak pun tahu dah zaman apa.

Tapi berjua kali lagi bagus dari versi Ang Lee.
myownmind berkata…
oi kalau boleh janganla review kumik banyak2.. aku jeles sbb tengah xde sen dan xde bekalan nie.. gersang nie wahahhaa
Faizal Mukhtar berkata…
[myownmind]

aku ada 3 option untuk kau :

1. dapatkan komik kat aku. ada ansuran.

2. baca aje atau tanya apa aje kat sini.

3. ...ke'gersang'ngan kau boleh dihilangkan dengan banyak cara. haha.