PESTABOLA MERDEKA 2007

The last was in 1993...
Now, the hope shimmers and glares back in sublime-strike.
Reckoning of a championship.

MALAYSIA GLORIOUS GRAND FINALE AFTER 15 YEARS !

GAME ON.

My brothers in arms --- and the other blatant back-ups. Kelihatan Jambang tidak henti-henti mem'pressure' player NO.21 pasukan lawan. Aku, Padi, Nan, Fauzi dan Fazri(adik-adik gua) dan yang lain-lain turut melayan keadaan game yang best giler!

The pride and the nation. Setakat hujan lebat, apalah sangat. First goal, second goal, third goal --- semua superb.

Victorious ! Kita jumpa kat Shah Alam. Sapa nak ikut pegi tengok final ni, cepat booking tiket dengan aku?! Ahli pasukan keselamatan kat belakang tu panik jap sebab terjadi pitch invasion yang tak terduga. Seronok sangat diorang ni!

10 sebab kenapa team ini akan menang terus dan harus diberi perhatian :

1. Inilah caranya sebuah pasukan BERMAIN UNTUK NEGARA

2. Fitness level tinggi

3. Komitmen level tinggi

4. Fighting level tinggi

5. Strategically and tactically coordinated

6. Pingat emas untuk Sukan Sea Korat '07 hujung tahun ni(and more).

7. NO.15 : Daudsu Jamaludin

8. NO.14 : Mohd Khyril Muhymeen Zambri

9. NO.8 : Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak

10. Goalkeeper team ni budak kampung aku... yehaaa!!! Baru balik trial dengan Middlesbrough

EXCLUSIVE CLIP of something you will never see on LIVE TV

[ WARNING : Excessive Contents ]

video

p/s : aku tak mencarut ye. aku budak baik ; )

Ulasan

gayour berkata…
ah, pigi dah! patriotik konon! nyanyi lagu NEGARA KU pun salah, ngaku patriotik! buat malu kat encik Padi, Jamb dan encik negro pemain singapore yang lu kutuk kaw-kaw tu jer! SHAMEONYOUSHAMEONYOUSHAMEONYOUUUU!
FaizalMukhtar berkata…
[gayour]

bukan salah daaa... terlajak korus aje. maklum la, gua kan excited. jadinya --- semangat aku sama macam player atas padang tu. hattan pun ada buat silap, apa lagi aku...