Distortion. Distortion.


[ NOTE : 24+ hours of muscular dysfunction and irritation, MC on a yesterday, Malaysia 0 Hong Kong 1 - all hope for an Olympic berth is lost(again), will Klinsmann replaces Mourinho(?), Heath Ledger and ‘Casanova’, brisk and brief night stroll. Nevertheless, I am still recovering from this infirm illness. Thank you ]

Back to work today. My life and limb distorted. Please pray for my well-being soon, people… the ‘summer season’ is almost fast approaching. Aku taknak tengok wayang dalam ‘kesakitan’.

Aduh la, aduh.

Ulasan

niera berkata…
ingat "lima" perkara sebelum "lima" perkara ... *winking*

~ get well soon! ~
thesandman berkata…
Thank you, niera.

May god bless you too - AMIN.
areyoung berkata…
'Sandman' keluar lambat lagi.. insyaAllah sempat kot ;P
thesandman berkata…
mana kau tau citer 'Sandman' nak keluar... kau sebenatrnya saje je kan takde benda nak dicakap. Kan?Kan?kan???
Zid berkata…
Semoga kebah cepat... Kita semua 'sakit' untuk betulkan yang tak betul...

Doakan aku sembuh juga...
Tanpa Nama berkata…
hari ni rabu ni screening spiderman3 tak nak ikut ke... muahahaa

apai
thesandman berkata…
[zid]

...the trials and tribulations of life. I feel you, mate. Keep the spirit high.

[apai]

what the?!! Meh bak sini pas tu satu untuk aku...
areyoung berkata…
apamenda.

betullah sandman.. tu spiderman 3 tu.. hiss!
thesandman berkata…
..gua tau.

bak la sini satu press pass. nanti nak bikin preview dalam blog ni nanti. AYUH!